کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316350 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تابستان امسال با طرح آموزشی سرآمد با فکرافزار

دوره های تدریس خصوصی ویژه مدیران  شرکت های فناوری

گروه پژوهشی فکرافزار، تابستان امسال طرح آموزشی سرآمد را ویژه مدیران ارایه کرده است. بر این اساس، در دوره های تابستانی تدریس خصوصی امسال، تسهیلاتی ویژه مدیران شرکت های فناوری در نظر گرفته شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ بنابراعلام فکرافزار دوره های آموزش مدیریت پروژه مایکروسافت، مدیریت پروژه Primavera P6، زبان ترکی استانبولی و دوره آشنایی با بورس و بازار سرمایه جز دوره هایی هستند که در قالب طرح آموزشی سرآمد فکرافزار ارایه خواهند شد.

تابستان امسال با طرح آموزشی سرآمد با فکرافزار

 فکرافزار

فکرافزار، همچون سال گذشته تابستان امسال هم آموزشگاه را به خانه یا دفتر کار شما خواهد آورد. سایر دوره های تدریس خصوصی امسال با معرفی دو دوره ی جدید که تقاضای زیادی برای برگزاری آنها بود پی گیری می شود. دوره ی آموزش خصوصی مهندسی شبکه CCNA 200-120  و  دوره آموزش خصوصی برنامه نویسی اندروید.

با دوره های تدریس خصوصی ارزان، با پشتیبانی آموزشی فکرافزار آشنا شوید و اگر خواستید در آنها شرکت کنید. به همین منظور می توانید به وب سایت فکر افزار به نشانی http://www.thinkware.ir  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ۲۲۴۵۱۳۹۶ و ۲۲۴۹۱۷۵۴ تماس حاصل فرمایید.

درباره  گروه پژوهشی فکرافزار:

امروزه به توسعه روز افزون کاربرد ابزارهای نوین در زندگی روزمره نیاز به آموزش، تبدیل به نیازی اجتناب ناپذیر شده است. آموزش کلید واژه تشکیل گروهی از فارع التحصیلان دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز پژوهش های پیشرفته نخبگان بود.

شرکت توسعه افق مدیریت، با برند تجاری فکرافزار از سال ۹۱ فعالیت خود را در حوزه ارایه خدمات آموزشی ارایه کرد. از همان ابتدا هیئت مدیره اصرار بر آن داشت تا فکرافزار بتواند از دریچه ای جدید به دانشجویان خود خدمات ارائه کند.

پس از بررسی  دوره هایی که به صورت عمومی برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که این دوره های نمی تواند فکرافزار را در راه رسیدن به اهداف ۵ ساله خود همراهی کند. این بود که پس از بررسی های بسیار به این نتیجه رسیدیم که می توانیم خدمات آموزشی را به صورت خصوصی و مکاتبه ای ارایه کنیم.

گروه پژوهشی فکرافزار در حال حاضر از دو دپارتمان اصلی تشکیل شده است:

دپارتمان دوره های آموزشی خصوصی ارزان قیمت

دپارتمان تهیه و تولید بسته های آموزش از راه دور

 دپارتمان دوره های آموزشی خصوصی ارزان قیمت

گروه پژوهشی فکرافزار برای نخستین بار در کشور توانست با یک برنامه ریزی منسجم به ارایه دوره های تدریس خصوصی ارزان قیمت بپردازد. در حال حاضر برخی از دوره های آموزشی که فکرافزار به صورت خصوصی برگزار می کند از دوره های عمومی که موسسات آموزشی برگزار می کنند نیز ارزانتر می باشد.

از سویی دیگر از آنجاییکه تا به حال ارایه خدمات آموزش خصوصی به صورت سازمان یافته و با پشتوانه علمی و سازمانی در کشور وجود نداشته است، لذا کیفیت آموزشی همواره یکی از دغدغه هایی است که شرکت کنندگان در این دوره ها با آن ها روبرو هستند. در این راستا گروه پژوهشی فکر افزار با تدوین استاندارد های داخلی مدیریت کیفیت آموزشی همواره ناظر بر نوع تدریس اساتید خود می باشد.

کلیه دانشجویانی که در دروه های آموزش خصوصی فکرافزار شرکت می کنند به صورت مستمر با پشتیبان آموزشی خود در طول دوره در ارتباط هستند تا مشکلات و موانع آموزشی که احتمالا در حین برگزاری دوره ایجاد می شود به سرعت برطرف شود.

دپارتمان تهیه و تولید بسته های آموزش از راه دور

ارایه خدمات آموزشی با کیفیت جهانی و منطبق بر استانداردهای روز بین المللی همواره یکی از دغدغه های اصلی فکرافزار در پیش برد اهداف کاری خود بوده است.

در این راستا دپارتمان تهیه و تولید بسته های آموزش از راه دور وظیفه ارایه بسته های آموزش مکاتبه ای فکرافزار که عمدتا آموزشی های ویدویی هستند را عهده دارد است. مخاطب اصلی این بسته های آموزشی دو گروه اصلی هستند، گروه نخست افرادی که در شهر آنان خدمات آموزش خصوصی فکرافزار ارایه نمی شود که با توجه به اینکه در حال حاضر فکرافزار دوره های تدریس خصوصی خود را در شهرها تهران، ورامین و کرج برگزار می کند پس طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد.

گروه دوم هم کسانی هستند که به هر دلیلی تمایلی به استفاده از دوره های آموزشی تدریس خصوصی فکرافزار ندارند.

ما در گروه پژوهشی فکر افزار همواره بر این باوریم که رمز موفقیت مان در موفقیت و سرآمدی شماست. پس با ما در تماس باشید مطمین باشید از نظرات شما استقبال خواهیم کرد.

ایرادت ما را به ما گوشزد کنید اگر در توانمان بود حتما آنها را بر طرف می کنیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21076 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/03/24 تعداد مشاهده: 1765
سافت گذر